Valokuvasuunnistus 21.5.-24.5.2020

21.5.2020 klo 01:00

Mouhijärven Malli järjestää kolmannen valokuvasuunnistuksen to 21.5.- su 24.5.2020, tällä kertaa Uotsolassa Siilijärven lenkillä. Etsi kierrokselta 15 kuvaa ja niiden läheisyydestä kirjaimet, joista muodostuu sana. Ota mukaan paperi, kynä ja kirjekuori. Palauta kuori vastauksella tai kirjaimilla ja yhteystiedoillasi varustettuna Lounaskahvila Signen aidassa olevaan postilaatikkoon (merkattu valokuvasuunnistus). Osallistujien kesken arvotaan kaksi Lounaskahvila Signen lahjoittamaa tuotepakettia.

Liikkumisen iloa ja etsimisen riemua. Pidetään toisistamme huolta ja pysytellään terveenä.?

Lisäksi tällä kertaa annamme pari tärppiä, jos niitä haluaa käyttää. Jos et halua tietää niitä, niin älä lue loppuun, vaan tutkaile pelkästään kuvia tästä eteenpäin :)

Vinkit:
* Karttakuva on vain avuksi hahmottamaan lenkki.
* Reitti kulkee Uotsolantietä, Meijerintietä, Siilinjärventietä, metsänteitä, Siilintietä torille TAI päinvastoin.
* Kuvakollaaseja on 3. Kollaasit tulevat järjestyksessä jompaan kumpaan valitsemaasi suuntaan. Mutta niin, että kollaasin kaikki kuvat tulevat peräkkäin ja sitten seuraavan kollaasin kuvat. Ei siis tarvitse seurata kerralla kaikkia kolmea kollaasia.?